• 11-10-2020, 21:47:08
    #1
    Merhaba, Apple Watch Seri 3 kullanıyorum. Siri Türkçe olarak sesli cevap vermiyor. Sadece yazılı. WatchOS 7 güncellemesi yapmadım. Fakat bir videoda WatchOS 7 kullanan birisinde Siri'nin Türkçe konuştuğunu ve sesli cevap verdiğini gördüm. Bu WatchOS 7 ile gelen bir özellik mi ya da sadece Seri 6 ve SE modelinde mi var? Birisi bilgilendirirse çok sevinirim.
  • 11-10-2020, 21:48:56
    #2
    hocam seri 5 kullanıyorum ayarlardan değiştirebiliyorsunuz dilini.
  • 11-10-2020, 21:49:56
    #3
    patrick2dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam seri 5 kullanıyorum ayarlardan değiştirebiliyorsunuz dilini.
    Hocam evet İngilizce vs yapıp sesli cevap alabiliyorsunuz ama, önemli olan Türkçe sesli bildirim yapması. Apple Watch 6 incelemesinde WatchOS 7 üzerinde Türkçe cevap verdiğini gördüm. Bu yüzden acaba WatchOS 7 ile beraber mi geldi bu güncelleme diye merak ettim.
  • 11-10-2020, 21:58:30
    #4
    patrick2dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam seri 5 kullanıyorum ayarlardan değiştirebiliyorsunuz dilini.
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Apple Watch Seri 3 kullanıyorum. Siri Türkçe olarak sesli cevap vermiyor. Sadece yazılı. WatchOS 7 güncellemesi yapmadım. Fakat bir videoda WatchOS 7 kullanan birisinde Siri'nin Türkçe konuştuğunu ve sesli cevap verdiğini gördüm. Bu WatchOS 7 ile gelen bir özellik mi ya da sadece Seri 6 ve SE modelinde mi var? Birisi bilgilendirirse çok sevinirim.
    konu sahibinin izni olursa bir şey sormak istiyorum. Seri3 ile 5 arasında ekran boyu ve sağlık uygulamaları dışında fark var mı? Yani seri3 şuan bile alınabilir mi? 5 e o kadar para vermeye gerek var mı?
  • 11-10-2020, 21:59:11
    #5
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam evet İngilizce vs yapıp sesli cevap alabiliyorsunuz ama, önemli olan Türkçe sesli bildirim yapması. Apple Watch 6 incelemesinde WatchOS 7 üzerinde Türkçe cevap verdiğini gördüm. Bu yüzden acaba WatchOS 7 ile beraber mi geldi bu güncelleme diye merak ettim.
    hocam kendi bana şuan cevap vermiyor ingilizce de türkçe de. küstü sanırım
  • 11-10-2020, 22:11:10
    #6
    mustang01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sahibinin izni olursa bir şey sormak istiyorum. Seri3 ile 5 arasında ekran boyu ve sağlık uygulamaları dışında fark var mı? Yani seri3 şuan bile alınabilir mi? 5 e o kadar para vermeye gerek var mı?
    3 yeterli bence okadar para vermeye gerek yok 2-3 ek kayış alırsınız bitti
  • 11-10-2020, 22:37:42
    #7
    Bende beş var hocam türkçe konuşuyorum siri ile
  • 11-10-2020, 22:38:42
    #8
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende beş var hocam türkçe konuşuyorum siri ile
    Hocam peki siri Türkçe olarak sesli cevap veriyor mu? Yoksa sadece yazı ile mi cevap veriyor?
  • 11-10-2020, 22:39:20
    #9
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam peki siri türkçe olarak sesli cevap veriyor mu? Yoksa sadece yazı ile mi cevap veriyor?
    sesli yanit veriyor hocam