hocam seri 5 kullanıyorum ayarlardan değiştirebiliyorsunuz dilini.
Merhaba, Apple Watch Seri 3 kullanıyorum. Siri Türkçe olarak sesli cevap vermiyor. Sadece yazılı. WatchOS 7 güncellemesi yapmadım. Fakat bir videoda WatchOS 7 kullanan birisinde Siri'nin Türkçe konuştuğunu ve sesli cevap verdiğini gördüm. Bu WatchOS 7 ile gelen bir özellik mi ya da sadece Seri 6 ve SE modelinde mi var? Birisi bilgilendirirse çok sevinirim.
konu sahibinin izni olursa bir şey sormak istiyorum. Seri3 ile 5 arasında ekran boyu ve sağlık uygulamaları dışında fark var mı? Yani seri3 şuan bile alınabilir mi? 5 e o kadar para vermeye gerek var mı?