Merhaba arkadaşlar, whm panelden bitane subdomain oluşturup onu başka bi ns ye yönlendirmek istiyorum bu yaptığım şey yanlış mı? Yani böyle bir şey yapılabiliyor mu acaba tam emin değilim. WHM olmasa direk domain panelden yapılırda şimdi ana domain normal php de ben subdomainde bi nodejs falan deneyim diyordum.
Yapıyorum bir türlü olmadı ilkbyte sistemi NS ler eşleşmiyor diyor.
görünüm böyle