• 09-10-2020, 15:38:32
    #1
    merhaba,

    2 gündür scripti kurmaya çalışıyorum ama bilgiler doğru olduğu halde hata veriyor "Veri tabanı bağlantısı başarısız!" . Kurulumu yapanlar acaba yardım edebilir mi bana ?
  • 09-10-2020, 15:42:07
    #2
    Anydesk iletin hocam bakalım.
  • 09-10-2020, 15:46:10
    #3
    @awoken; hocam forumda var. Kendisi ile iletişime geçin.