Muhasebeci arkadaşlara sorum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Muhasebeci arkadaşlara sorum var
2
●
74
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Muhasebeci arkadaşlara sorum var
05-10-2020, 14:54:19
#1
Misafir
Şahıs şirketini kurduk ve sene sonunda 100tl gelir elde ettik bunun ne kadarı vergilere gidiyor ? gelir kurumlar vsvs
05-10-2020, 15:00:19
#2
SeFfAh
Gelir vergisinde dilim var satış tutarına göre 13.000 den başlayıp 600.000 tl ye kadar %15-%40 orası
Kurumlar vergisi %22
05-10-2020, 15:25:26
#3
Misafir
SeFfAh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gelir vergisinde dilim var satış tutarına göre 13.000 den başlayıp 600.000 tl ye kadar %15-%40 orası
Kurumlar vergisi %22
kurumlar vergisinden kaçınmak için ne yapmak gerekli hocam ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler