Facebook İçin Hangi Proxy'i Almalıyım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook İçin Hangi Proxy'i Almalıyım ?
0
●
29
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Facebook İçin Hangi Proxy'i Almalıyım ?
05-10-2020, 14:36:21
#1
eaglemann
Merhabalar. Facebook da kullanılmak üzere bir bot yazdım. Bot 80 adet hesap üzerinden like ve yorum atacak. Bu işlem için hangi tür ( ipv4,ipv6 ) ve kaç tane proxy almalıyım ? Yardımcı olabilir misiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler