• 04-10-2020, 21:09:49
    #19
    Üyeliği durduruldu
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet yunis
    Eva candır. Şapkasız maça çıkmam
  • 04-10-2020, 21:18:40
    #20
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısaca : Köşeyim diyorsunuz
    Uzun hali,
    Ogrermenlik icin yillarimi verdim
    Tercumanlik icin yillarimi verdim
    Web sitelere yillarimi verdim

    Kisaca istiyosaniz, emeksiz yemek olmaz diyorum. It gibi calisacaksin. Krallar gibi yiyceksin.
  • 04-10-2020, 21:20:03
    #21
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun hali,
    Ogrermenlik icin yillarimi verdim
    Tercumanlik icin yillarimi verdim
    Web sitelere yillarimi verdim

    Kisaca istiyosaniz, emeksiz yemek olmaz diyorum. It gibi calisacaksin. Krallar gibi yiyceksin.
    Elbett hocam işin şakasıydı.
  • 04-10-2020, 21:22:29
    #22
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kariyer net gibi birçok ilan sitesinde açık iş ilanlarının yalan olduğuna kanaat getirdim.
    İş bulabilmeniz için tanıdık aracı olması lazım.
    CV toplayıp reklam için kullanıyorlar ya da kişisel bilgileri satıyorlar.
    Türkiye'nin en bilinen züccaciye firmasında İstanbul Avrupa Yakası Bölge satış sorumlusuyum. 10 yıldır sektörde ismini bildiğiniz ve her evde mutlaka ürünlerini kullandığıniz elektirikli ev aletleri sektorunun kurumsal 3 firmasında çalıştım. Şuan çalıştığım firma dahil 4 işimi de kariyer siteleri üzerinden buldum. Hatta şuanda görüşme aşamasında olduğum yine iyi bildiğiniz bir firma daha var onunda kariyer sitesinden buldum. İlk calistigim firmada nerdeyse karın tokluğuna çalıştım 3 sene ne zam aldım ne para kazandım. Ama ozgecmiste çok faydasını gördüm sonrasında diğer işlerde istedigim maaşlarda işler buldum. Başvurduğunuz işle tecrübenizin örtüşmesi gerektiğini düşünüyorum. Ha bu arada ne dayımız vardi ne bir tanıdığımiz İstanbul'da tamamen çabalamak ve rızık ile alakalı. Hakkınızda hayırlısı.
  • 04-10-2020, 21:25:33
    #23
    majesty33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'nin en bilinen züccaciye firmasında İstanbul Avrupa Yakası Bölge satış sorumlusuyum. 10 yıldır sektörde ismini bildiğiniz ve her evde mutlaka ürünlerini kullandığıniz elektirikli ev aletleri sektorunun kurumsal 3 firmasında çalıştım. Şuan çalıştığım firma dahil 4 işimi de kariyer siteleri üzerinden buldum. Hatta şuanda görüşme aşamasında olduğum yine iyi bildiğiniz bir firma daha var onunda kariyer sitesinden buldum. İlk calistigim firmada nerdeyse karın tokluğuna çalıştım 3 sene ne zam aldım ne para kazandım. Ama ozgecmiste çok faydasını gördüm sonrasında diğer işlerde istedigim maaşlarda işler buldum. Başvurduğunuz işle tecrübenizin örtüşmesi gerektiğini düşünüyorum. Ha bu arada ne dayımız vardi ne bir tanıdığımiz İstanbul'da tamamen çabalamak ve rızık ile alakalı. Hakkınızda hayırlısı.
    Evet CV çok önemli artık.
    Tabi yaş 20lerde olacak ki o mobbing i kaldıralım.
  • 04-10-2020, 21:41:46
    #24
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet CV çok önemli artık.
    Tabi yaş 20lerde olacak ki o mobbing i kaldıralım.
    Tecrübe diyelim. Mobbing özel sektörde bitmez. Kurumsal da olsa küçük işletme de olsa heryerde var. Göreviniz genel mudur de olsa çaycı da olsa şoför de olsa bunu maalesef özel sektrode çalıştığımız sürece yaşayacağız. Hele bu dönemde iş bulmak çok zor. Ne mobbinglerle karşılaşıyorum bir bilseniz mecbur susuyoruz. En iyi yaptığım şey daha iyi şartlarda bir iş bulunca arkama bakmadan iş degistirmek oluyor.
  • 04-10-2020, 22:13:15
    #25
    Özel bir kurumda öğretmenim. Kravatlı köle 😆😆
  • 04-10-2020, 22:23:55
    #26
    Siber güvenlik ve SEO uzmanıyım, reel sektör olarak memurum.
  • 04-10-2020, 23:00:01
    #27
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef hocam babam 12 yıl evvel vefat etti, hiç bir akrabamdan bu güne kadar destek görmedim. İyi niyetli insanlar değiller, 1-2 defa yanlarında çalıştım en düşük yömyeyi bana verdiler.
    Başınız sağolsun, kusura bakmayın.
    İnternetten anlayan adam muhakkak bir yerden kazanç sağlayacaktır.
    Reel sektörü sorma sebebim de eğer yaptığın işi internet ile bağdaştırabiliyorsan muhakkak bir yerden ekmek yiyorsun.
    İnşaat işleri ile uğaşıyoruz. Babam 40 yıldır inşaatçı. Ben de 5 senedir falan inşaat sektörünün içindeyim. Ayrıyeten harita alanında da çalıştım. Bunu niye anlattım ona geçeyim;
    İnşaat sektörü krize girince işsiz kaldık bizde Antalya'ya gidip cafe açtık. Bilin bakalım ne oldu? Battık
    Sonra Kocaeli'ne yerleştik. Burada ufak bir kaç iş yaparken çatı işi denk geldi. Baktım onu da güzel yaptık. İş sahibine "internetten hiç usta baktın mı?" diye sordum. Oda "tabi ki, 20 gündür bulamadım siz denk geldiniz" dedi. Armut'a falan ilan vermiş ama dönüş alamamış. Sonra bende sadece çatı alanında bir site açtım. 100tl adwords harcamam oldu. 30bin tllik iş aldık. Örneğin çatı olukçusu arıyor adam. Beni buluyor 27 tl diyorum. Piyasası 25-30tl. Ama ben ustaya çok fazla iş verdiğim için 22 tl ye yaptırabiliyorum. 200metrekare binadan 1000tl kazanıyorum. Tek maliyet adwords. Bu yapmış olduğunuz sektörü dijitale taşıyıp para kazanma oranınızı katbekat arttırır. Bu sadece adwords kısmı. İnanın şirketler seoya boşuna para harcamıyorlar.
    Ayrıca çalıştığım inşaat şirketlerinde tedarikçiler de genelde internetten bulunur. Yani sadece kişiye değil büyük firmalara da hizmet verirsiniz.

    Şimdi sen benim ustalık becerim yok diyeceksin muhakkak. Ama olmasına inan ki gerek yok. Bende çivi çakmaktan daha ileride değilim. Bu tip niş sektörlerden birkaç adam tanısan bile yeterli. Cebine biraz adwords parası yok. Ya da seoyu öğren. (seo yeteneğini başka kişilere satmana gerek yok) Sonra bu sektörlerde komisyonculuk yap. Adam çalıştırmak her zaman daha fazla para kazandırır. Komisyonculuk sadece emlak işinde değil bunu da unutma.

    Ya da sosyal medyada iyiyim diyorsun. Gidip bir yerde sosyal medyacı olarak çalışma. Adamlar şehre özel gurme sayfaları açıp aylık 20bin tl kazanıyorlar. Sen de öyle yap. Aç bir gurme sayfası. İlk başta dışarda yemek yiyip fotoğraflarını çek. Kitleni arttır. Ki bu kitlenin bir anda artacağına inanıyorum, insanlar böyle şeyleri seviyorlar. 20-30bin yerel takipçide inan ki restaurantlar seni bizzat çağıracak. Adam Sakarya'da 150tl hikaye 300tl post fiyatı çekiyor. 5 bin tl veren restaurant var sadece o sayfaya. Restaurant sahibiyle konuştuğumda "müşterilerimin %70i sosyal medyadan geliyor" diyor. Neden vermesin ki?

    Benim demek istediklerim sadece bir kaç örnek. Gerçekten internete, sosyal medyaya aşina olan bir insanın para kazanma ihtimali standart insanlara göre çok yüksek. Onlar senin gibi bir adama 3bin tl maaş verirler ama aylık 1milyon ciro yaparlar. Bu işler böyledir.

    Yeteneklerini ve düşüncelerini bir kapta yoğurup fırına verirsen para kazanmama şansın yok. Bu tip işlerde de yaşam kaliten artar. Günde 10 saat çalışmak zorunda kalmazsın. Evde oturup iş beklemekle olmuyor maalesef. Karamsar olmanın bir anlamı yok. Cebindeki son paranla yemek mi yersin, iş almaya mı çalışırsın diye sorsalar kesinlikle iş almanın üzerine giderim. Yedim mi kaliteli ye.

    Umarım sana veya bu mesajımı okuyan arkadaşlara bir fikir ışığı çakmıştır. Bunları herkesin anlatacağını sanmıyorum.
    Girişime devam