• 04-10-2020, 03:04:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu r10da para ediyormu yada kullansam 1 daki ay faturalandırılmıyım başıma birşey gelirmi bilgilendirirmisiniz bu kodu napmalıyım.
  • 04-10-2020, 03:09:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ücretsiz alınan bir şey para etmez sanırım burada
  • 04-10-2020, 03:10:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretsiz alınan bir şey para etmez sanırım burada
    amacım para değilde 1 daki ay sorun yaşarmıyım ?
  • 04-10-2020, 03:12:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amacım para değilde 1 daki ay sorun yaşarmıyım ?
    tam olarak anlamadım hocam ne gibi bir sorun beklentiniz var acaba
  • 04-10-2020, 03:13:00
    #5
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amacım para değilde 1 daki ay sorun yaşarmıyım ?
    Gelen eposta da son kullanım tarihi yazıyor dostum
  • 04-10-2020, 03:14:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ensaryusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen eposta da son kullanım tarihi yazıyor dostum
    bun bunu nerden kullanıcam ?
  • 04-10-2020, 03:14:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam olarak anlamadım hocam ne gibi bir sorun beklentiniz var acaba
    hocam 100tl biter ve bidaki ay yüksek fatura gelirse ödemessem vb
  • 04-10-2020, 03:19:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 100tl biter ve bidaki ay yüksek fatura gelirse ödemessem vb
    hocam kampanyanızı 100tl olarak belirteniz geçmeyecektir otomatik kendiliğinden duruyor zaten.
  • 04-10-2020, 03:20:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kampanyanızı 100tl olarak belirteniz geçmeyecektir otomatik kendiliğinden duruyor zaten.
    kullanmaya hak kazanmışmıyım burda ? https://prnt.sc/usok49