Merhaba arkadaslar hatirlarsaniz hercuma.com adinda bir projem icin fikir alisverisinde bulunmustuk. Cogunluk magento2 ile basla dedigi icin magemto kurayim dedim bende. Yaklasik 8 yildir internet sektorunde olmam ve her turlu sunucu islerimi yapapilmeme ragmen magrnto 2 ile sorunlar yaşıyorum. Themeforestten bi tema aldim. Kurayim dedim ama nerdeyse 2 haftadir ugrastiriyor beni. Her seferinde ya bir kod calismiylr magento cokuyor yada kurulum tamamlaniyor ama icerikler hata cikariyor. En nihayetinde digital oceandan dun kubir kac defa kura kura suanda sorunsuz bi kurulum yapabildim. Ama daha eklentiler falan var kurulmasi gereken yedek alip kurarim ama merak ettiğim boyle kapsamli bir sistem neden cok basit bi kodla bile devredisi kalabiliyor.