• 01-10-2020, 11:16:36
    #1
    Selamlar. Uzun süredir forumda sanal kart alış-satışı yapıldığını görüyorum. Peki nedir arkadaşlar bu sanal kart? Nerede işimize yarar? Karı nedir? Neden başkasından satın alıyoruz? Bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 01-10-2020, 11:18:42
    #2
    Genellikle hesap satış işlerinde kullanılıyor. Kısa bir örnek vereyim; 1 ay ücretsiz bir hesap açıyorlar bir ay sonunda tanımlı karttan aylık ücret kesiliyor ama sanal kart olduğu için sıkıntı olmuyor.
    serhatakdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar. Uzun süredir forumda sanal kart alış-satışı yapıldığını görüyorum. Peki nedir arkadaşlar bu sanal kart? Nerede işimize yarar? Karı nedir? Neden başkasından satın alıyoruz? Bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 01-10-2020, 11:20:19
    #3
    Kurumsal PLUS
    Sanal kart fiziksel karta bağımlı adı üstünde sanal kart bilgilerinin yer aldığı bilgilerdir. İnsanlar genellikle güvenmedikleri siteler de veya facebook reklam hesabı yada deneme hesabı almak için kullanıyor. Yani bu şekilde aynı işlemleri sürekli yapabiliyorlar. Her sanal kart her yerde geçmez. Yurt dışı sitelerinde bazı bankalar deneme almıyor...
  • 01-10-2020, 11:22:04
    #4
    @mgorgoz; sanal kart alım satım danışmanı
  • 01-10-2020, 11:34:15
    #5
    Valla tüm ödemelerde sanal kart kullanıyorum. İçerisine para aktarıp kullanıyorum. Çalınma vs durumu olsa bile içi boş olunca bir şey çekemezler. Siz de böyle kullanın hocam
  • 01-10-2020, 11:34:25
    #6
    Peki bakiyeli sanal kart nedir? Örneğin 100 tl bakiyeli kartı bize daha uygun fiyattan mı satıyorlar?
  • 01-10-2020, 11:51:08
    #7
    serhatakdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bakiyeli sanal kart nedir? Örneğin 100 tl bakiyeli kartı bize daha uygun fiyattan mı satıyorlar?
    Hayır 100₺ nin üzerine komisyonu ekleyip öyle satıyoruz. Örneğin 100₺ Bakiyeli sanal kartı 130₺‘ye satın alıyorsunuz.
  • 01-10-2020, 13:55:52
    #8
    Güvenmediğiniz sitelerde bazı üyelijlerin deneme sürümünü kullanmak icin 1 aylık çekim yapabiliyorsun odemelerimde sana lkart kullanıyorum