• 30-09-2020, 21:02:20
    #1
    Hocalarım herkese merhabalar. Bugün bilgisayarı açtığımdan beri hiçbir dosyama görev yöneticisine ve sistem dosyalarına erişemiyorum. Administrator hesabı kullanmama rağmen hiçbir şekilde izin sağlayamıyorum. Ne yaptıysam olmadı en son sistem geri yükleme yapayım dedim ona da iznim yok. Hiçbir dosya kurulumu uygulama açılımı ve sistem işlerini yapamıyorum. Sistem yöneticisi tarzında giriş yaptığımda da pencere donuyor ve 5 dakika sonra izin yok diyor. Sizce ne yapmam gerekiyor?
  • 30-09-2020, 21:04:02
    #2
    Rat benzeri virüs yemiş olabilirsin. Regedit'e erişim sağlıyorsanız regediti temizle arından iyi bir virüs programı ile temiz en kötü ihtimal format atarsın.
  • 30-09-2020, 21:04:52
    #3
    NUTCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rat benzeri virüs yemiş olabilirsin. Regedit'e erişim sağlıyorsanız regediti temizle arından iyi bir virüs programı ile temiz en kötü ihtimal format atarsın.
    Kayıt defteri düzenleyicisi ve regedit gibi bir dosyaya da erişimim yok. Sabah bir win10 güncellemesi geldi sonrasında bu halde
  • 30-09-2020, 21:05:05
    #4
    rat bulaşmış hocam sanırsam. İnternette rat temizleme yazılımları var. Onlar ile sistemi taratabilirsin
  • 30-09-2020, 21:09:42
    #5
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt defteri düzenleyicisi ve regedit gibi bir dosyaya da erişimim yok. Sabah bir win10 güncellemesi geldi sonrasında bu halde
    Söylediğim gibi rat yeme olasılığınız çok yüksek bir durum eğer bir şey indirip kurmadığınız ya da yabancı dosya açmadığınıza emin iseniz kurduğunuz windows'u internetten korsan kurmuş ve yapısı değiştirilmiş windows olabilir bunlarda bir etken olabilmekte. Size tavsiyem önemli dosyalarınız yedeğini alıp temiz bi windows kurmak olacaktır.
  • 30-09-2020, 21:19:36
    #6
    Güvenli modda başlatıp malwarebytes ile taratın düzelecektir.
  • 01-10-2020, 00:31:23
    #7
    NUTCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylediğim gibi rat yeme olasılığınız çok yüksek bir durum eğer bir şey indirip kurmadığınız ya da yabancı dosya açmadığınıza emin iseniz kurduğunuz windows'u internetten korsan kurmuş ve yapısı değiştirilmiş windows olabilir bunlarda bir etken olabilmekte. Size tavsiyem önemli dosyalarınız yedeğini alıp temiz bi windows kurmak olacaktır.
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rat bulaşmış hocam sanırsam. İnternette rat temizleme yazılımları var. Onlar ile sistemi taratabilirsin
    NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenli modda başlatıp malwarebytes ile taratın düzelecektir.
    Hocalarım son çare format attım. Alakanız için çok teşekkürler