• 30-09-2020, 16:29:19
    #1
    cümleten s.a. klavye ve mouse konusunda çok bahtsızım. kullandığınız ve önerebileceginiz mouse ve klavye markalarını yazarmısınız? çok pahalı olmasın mümkünse
  • 30-09-2020, 16:31:11
    #2
    everest marka düşünürseniz yardımcı olabilirim. bakın netten.
  • 30-09-2020, 16:46:21
    #3
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    everest marka düşünürseniz yardımcı olabilirim. bakın netten.
    ben çok anlamıyorum bunlardan. kolay yazılabilecek bir klavye vemouse arıyorum, teşekkürler
  • 30-09-2020, 16:55:47
    #4
    Logitech'in K380 model klavyesini tavsiye ederim. Yıllardır kullanııyorum, hiç sorun çıkarmadı. Telefon, bilgisayar ve televizyon'da kullanabiliyorsunuz.