• 27-09-2020, 15:54:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, originde hesabım offline modda kaldı, bir türlü online moda geçiremiyorum, başına gelen var mı ? ya da nasıl düzeltildiğini bilen birisi varsa yardımcı olursa çok sevinirim teşekkürler.
  • 27-09-2020, 16:03:31
    #2
    Hocam aynı sorunu 2 gündür yaşıyordum. Modemi resledim, pc'den internet bağlantısını kestim tekrar aktif ettim. Ancak bir türlü yine offline moddan çıkamamıştım. Tek çare telefonun internetini pc'ye bağladım ve sonrasında Origin Online'a döndü. 30-40 dk telefonun internetiyle oyun oynadım. Ardından normal modeme bağlandım ve sorunu bu şekilde çözdüm. Şu anda sıkıntısız bir şekilde kendi internetim ile originde bir sorun yaşamadan kullanmaya devam ediyorum.
  • 27-09-2020, 18:30:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı sorunu 2 gündür yaşıyordum. Modemi resledim, pc'den internet bağlantısını kestim tekrar aktif ettim. Ancak bir türlü yine offline moddan çıkamamıştım. Tek çare telefonun internetini pc'ye bağladım ve sonrasında Origin Online'a döndü. 30-40 dk telefonun internetiyle oyun oynadım. Ardından normal modeme bağlandım ve sorunu bu şekilde çözdüm. Şu anda sıkıntısız bir şekilde kendi internetim ile originde bir sorun yaşamadan kullanmaya devam ediyorum.
    Kasalı bilgisayar olduğu için yapamadım bunu ama silip yükledim düzeldi.