Merhabalar, sabit işyeri telefonundan arama yapmaya çalışıyorum başta telefon çalar gibi oluyor sonra hat düşmüyor. Fakat cep telefonumdan sabit hattı aradığımda telefon çalıyor. Kısacası sabit telefondan arama yapamıyorum ama arama alabiliyorum. Bunun çözümünü bilen var mı?