• 26-09-2020, 00:33:35
    #1
    Merhaba,
    Bilgisayar 1 senedir %70 şarj ediyordu. Bataryanın bozuk olduğunu biliyordum ama bugün hdd çıkarıp ssd takarken şiştiğini gördüm.
    Bu şekilde bir süre daha kullansam sıkıntı olur mu?
    Hp cb008nt
  • 26-09-2020, 00:36:22
    #2
    hakanbey58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Bilgisayar 1 senedir %70 şarj ediyordu. Bataryanın bozuk olduğunu biliyordum ama bugün hdd çıkarıp ssd takarken şiştiğini gördüm.
    Bu şekilde bir süre daha kullansam sıkıntı olur mu?
    Hp cb008nt
    Tabi ki sorun olur.

    Acilen sökün ve prosedürlere uygun şekilde atık pil kutularına atın(bölgenizde yoksa belediyenizi arayarak öğrenebilirsiniz)
  • 26-09-2020, 00:38:29
    #3
    Pili çıkarın kablo ile kullanın.
  • 26-09-2020, 00:42:05
    #4
    Hocam o bataryanın acilen bertaraf edilmesi gerekiyor, bilgisayarı kullanmanız gerekiyorsa bataryayı çıkarıp sadece fiş ile devam etmenizi öneririm.
  • 26-09-2020, 00:50:58
    #5
    Kullanmasan iyi olur, 3 ay böyle kullandım filn diyen olur sana, senin batarya onlarla bir değildir acilen çıkartman gerekli
  • 26-09-2020, 00:52:26
    #6
    Yangın bile çıkarabilir hocam. Prize takılı falan bırakmayın kesinlikle
  • 26-09-2020, 01:09:40
    #7
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yangın bile çıkarabilir hocam. Prize takılı falan bırakmayın kesinlikle
    mertcanilter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanmasan iyi olur, 3 ay böyle kullandım filn diyen olur sana, senin batarya onlarla bir değildir acilen çıkartman gerekli
    Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o bataryanın acilen bertaraf edilmesi gerekiyor, bilgisayarı kullanmanız gerekiyorsa bataryayı çıkarıp sadece fiş ile devam etmenizi öneririm.
    OzzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pili çıkarın kablo ile kullanın.
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki sorun olur.

    Acilen sökün ve prosedürlere uygun şekilde atık pil kutularına atın(bölgenizde yoksa belediyenizi arayarak öğrenebilirsiniz)
    Çıkardım, priz ile kullanacağım. Teşekkürler.