İyi güzel fakat arkadaş benden davetiye istiyor, hem R10'dan beni bulması, hemde davetiye istemesi bende d0landırıcı izlenimi bıraktı.
Ben real arkadaşlarıma bile atmıyorum ki bu arkadaş istiyor, vermeyeceğimi dile getiriyorum, fakat ısrarcı arkadaş.
Başvurmasını söylüyorum, başvurdum almadılar diyor, ne yapayım engelleyeyim mi?
Bilinçlenmeniz için paylaştım.
