• 21-09-2020, 21:29:29
    #1
    Merhabalar ben lise bittikten sonra 2 yıl askerlik erteletirdim. Bu sene lisans bitirdim 2 sene erteleme şansım var mıdır ? 24 yaşındayım
  • 21-09-2020, 21:33:18
    #2
    tecili*

    sanırım evet.
  • 21-09-2020, 21:33:43
    #3
    Lisanstan sonra her türlü 2 yıl tecil hakkı veriliyor.
  • 21-09-2020, 21:34:32
    #4
    sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tecili*

    sanırım evet.
    Düzeltim teşekkür ederim bilgi için.
    kaysersoze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisanstan sonra her türlü 2 yıl tecil hakkı veriliyor.
    Teşekkür ederim bilgi için
  • 21-09-2020, 21:40:00
    #5
    konu sahibinin izniyle bir şey soracağım
    bu sene liseyi bitirdim yaşım 19 bende erteleyebiliyor muyum acaba ? yoksa illa üni ye gitmek mi lazım ertelemek için
  • 21-09-2020, 22:50:38
    #6
    inceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sahibinin izniyle bir şey soracağım
    bu sene liseyi bitirdim yaşım 19 bende erteleyebiliyor muyum acaba ? yoksa illa üni ye gitmek mi lazım ertelemek için
    Evet erteleyebilirsin ben 2 yıl ertelemiştim.
  • 21-09-2020, 23:02:30
    #7
    Ülke nereye gidiyor belli değil , gidin aradan çıkarın. Üniversiteyi bitirdim ve anında gittim. Gitmeyen arkadaşlarım kara kara düşünüyor.