• 21-09-2020, 13:54:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Excelde yaklaşık 1500 tane cep telefon numarası var ve hepsini whatsapp a toplu bir şekilde kaydetmek istiyorum. Acaba mümkün mü? Telefonum iphone..
  • 21-09-2020, 14:01:17
    #2
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Excelde yaklaşık 1500 tane cep telefon numarası var ve hepsini whatsapp a toplu bir şekilde kaydetmek istiyorum. Acaba mümkün mü? Telefonum iphone..
    Excel dosyasını .vcf yapabilen siteler var diye biliyorum. (Hepsinin başına bir tag de ekleyebiliyorsunuz. Örneğin isim 1, isim 2, ...)
    Ondan sonra mail ile telefona o dosyayı yollarsın abi. Sonra da .vcf'yi okutunca telefon rehberine eklenirler. (iphone kullanmadığım için direk anlatamadım )
  • 21-09-2020, 14:07:27
    #3
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Excel dosyasını .vcf yapabilen siteler var diye biliyorum. (Hepsinin başına bir tag de ekleyebiliyorsunuz. Örneğin isim 1, isim 2, ...)
    Ondan sonra mail ile telefona o dosyayı yollarsın abi. Sonra da .vcf'yi okutunca telefon rehberine eklenirler. (iphone kullanmadığım için direk anlatamadım )
    Çok karışıkmış benim bu işi ücreti mukabilinde bilen birine yaptırmam lazım
  • 21-09-2020, 14:46:25
    #4
    Hocam. Zahmetli bir iş fakat dilerseniz anlaşıp sizin için yapabilirim. Sorunsuz şekilde tüm numaraları telefonunuza sorunsuz şekilde tek tık ile kayıt edebilirsiniz.
  • 22-09-2020, 17:05:46
    #5
    merhaba.
    bu konuyla ilgili bir çözümüm var.
    bi gmail hesabı ile exceldeki tüm kişileri gmail hesabınıza taşırız.
    sonrasında telefon ile gmail senkronizasyonu yapılır.
  • 22-09-2020, 17:53:30
    #6
    Peki android bir telefon rehberine maximum kac kisi eklenebilir? Bu konuda tecrubesi olan bir arkadaşımız var mi?
  • 22-09-2020, 18:01:32
    #7
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Excel dosyasını .vcf yapabilen siteler var diye biliyorum. (Hepsinin başına bir tag de ekleyebiliyorsunuz. Örneğin isim 1, isim 2, ...)
    Ondan sonra mail ile telefona o dosyayı yollarsın abi. Sonra da .vcf'yi okutunca telefon rehberine eklenirler. (iphone kullanmadığım için direk anlatamadım )
    Arkadaşın dediği gibi olur bence. İphone hiç kullanmadım ama mantığı bu şekilde.