TradingView sen anlayan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TradingView sen anlayan var mı?
3
●
89
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
TradingView sen anlayan var mı?
19-09-2020, 00:06:55
#1
jokerim
İndicatörden veya trading kullanmayı bilen var mı birşey sormak istiyorum
19-09-2020, 00:08:25
#2
A.AY
Ben kullanmasını biliyorum
19-09-2020, 00:20:45
#3
jokerim
apo1221 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben kullanmasını biliyorum
Özelden yazdım
19-09-2020, 00:28:44
#4
Kablesw
konu nedir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler