• 19-09-2020, 00:06:55
    #1
    İndicatörden veya trading kullanmayı bilen var mı birşey sormak istiyorum
  • 19-09-2020, 00:08:25
    #2
    Ben kullanmasını biliyorum
  • 19-09-2020, 00:20:45
    #3
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullanmasını biliyorum
    Özelden yazdım
  • 19-09-2020, 00:28:44
    #4
    konu nedir