• 17-09-2020, 14:57:31
    #1
    Dükkanda vdsl internet mevcut türknetin. Evde ttnetin adsl modemini getirdim bağlamaya çalıştım fakat internet ışığı kırmızı yanıp sönüyor adsl modem air5342
    İnternetim vdsl olduğu için mi çalışmıyor sorun nedir sizce?
  • 17-09-2020, 14:58:21
    #2
    Hayır kullanılamıyor vdsl almanız lazım
  • 17-09-2020, 14:59:04
    #3
    Hocam VDSL & Fiber gelen internet adsl modeminize yansımayacaktır.
    VDSL modem almanız gerek benim başımada geldi modem önerim.

    TD-W9970; https://www.incehesap.com/tp-link-td...hoCRYQQAvD_BwE
  • 17-09-2020, 15:00:00
    #4
    ben turknette vdsl hatta adsl modem takıyodum çalışıyodu ama hız düşüyordu.
  • 17-09-2020, 15:00:48
    #5
    BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam VDSL & Fiber gelen internet adsl modeminize yansımayacaktır.
    VDSL modem almanız gerek benim başımada geldi modem önerim.
    TD-W9970
    Hocam türknetten aldığım vdsl modem var zaten fakat bu evdeki air5342adsl modem iyi çekmiyor diye dükkandaki modemi eve götürdüm evdekini dükkana
    İnterneti adsle çevirebilir miyiz peki?
    Ayrıca evde deneme fırsatım olmadı evde ise adsl internet var vdsl modem çalışır mı ?
  • 17-09-2020, 15:01:09
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben turknette vdsl hatta adsl modem takıyodum çalışıyodu ama hız düşüyordu.
    Ben takınca neden çalışmadı
  • 17-09-2020, 15:06:19
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dükkanda vdsl internet mevcut türknetin. Evde ttnetin adsl modemini getirdim bağlamaya çalıştım fakat internet ışığı kırmızı yanıp sönüyor adsl modem air5342
    İnternetim vdsl olduğu için mi çalışmıyor sorun nedir sizce?
    Modem kurulumu yapıp bağlansanız bile verim alamassnız
  • 17-09-2020, 15:06:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    VDSL desteklemeyen bir modemle VDSL interneti kullanamazsınız.
  • 17-09-2020, 15:15:29
    #9
    Haykid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VDSL desteklemeyen bir modemle VDSL interneti kullanamazsınız.
    Adsle geçişte 3gün sürüyormuş falan filan uzun iş kaldık böyle