

Merhaba arkadaşlar.
30 yıllık bir limon ağacı. 7 veren cinsi. 2 ay evvel açan çiçeklerini hep yere döktü daha sonra küçük küçük limonlar yaptı ve onlarda yere döküldü kendi kendine düştü. Limon tututyor ama dökülüyor. Üstünde çok az miktarda limon var. eskisi gibi değil.
Ağacın komplesi yanmış gibi duruyor. Fotoda gördüğünüz gibi yaprakları kıvrı ve yanık gibi.
Bu sene etrafta çok inşaat olduğundan dolayı tüm ağaç kırmızı toprak gördü onun etkisi olabilirmi. İnşaat çok büyük ve sitedeki tüm ağaçların yaprakları toz toprak durumda acaba bunun bir etkisi olabilir mi?
Çok rüzgar olan bir yerdeyiz.
Ağacıma çok üzülüyorum lütfen yardımcı olur musunuz ne yapabilirim. İlaçlama gerekir mi gerekiyorsa ne kullanmalıyım?
Teşekkür ederim