samfaqua adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Millenicom Nasıldır?
12
●342
- 13-09-2020, 01:13:30Türk telekom alt yapısı ile kullanacağım bende. Bahsettiğiniz şeyler can sıkıcı, insanı düşündürmüyor değil. Kararsız kaldım şu an.
- 13-09-2020, 01:15:28Bende her yorum tarafsız dediğim gibimertkorkut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sabah ararsanız uzun uzun anlatırım ha derseniz ki Samet ben millenicom abonesi olmalı mıyım ?
Cevabım evet olmalısınız olurdu.

- 13-09-2020, 01:17:11Teşekkür ederim, tekrar inceleme yapacağım.samfaqua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sabah ararsanız uzun uzun anlatırım ha derseniz ki Samet ben millenicom abonesi olmalı mıyım ?