mertkorkut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk telekom alt yapısı ile kullanacağım bende. Bahsettiğiniz şeyler can sıkıcı, insanı düşündürmüyor değil. Kararsız kaldım şu an.
Bende her yorum tarafsız dediğim gibi sabah ararsanız uzun uzun anlatırım ha derseniz ki Samet ben millenicom abonesi olmalı mıyım ?
Cevabım evet olmalısınız olurdu.