• 13-09-2020, 00:20:04
    #10
    10 Yıldır gözlük kullanıyorum. Devlet 3 yılda bir karşılıyor. 20₺'den yukarı hiç vermedim. Taaki geçen seneye kadar. GüneÅŸte kalınca camlar siyahlaşıyor. Toplam 100₺ vermiÅŸtim. 2 defa kaza geçirdim kırıldı. Yine aldım 250₺.

    Gözlük alırken mutlaka IŞIk geçirmeyen alın
  • 13-09-2020, 00:36:37
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gözlük çerçeve hakkınız 3 yılda bir , cam paranız(emin değilim) 3 ayda bir. Bu sürelere uyduğunuz zaman ciddi bir kısmını ödüyor devlet. (tamamını diye biliyordum ama deği sanırım)
    -Her çerçeveyi devlet karşılamaz. Optiğe hangi çerçeveleri devlet karşılar diye sorabilirsiniz.
    -Gözlük camı için inceltme vs. devlet karşılamaz. Bir de sanırım belli bir numaranın üstünde fiyat farkı çıkabiliyor.

    Ben lens kullanıyorum, evde takmak için gözlük almıştım. Cam inceltme dahil toplam 100TL ödedim. 3.75 miyop + 1.5 astigmat.
  • 13-09-2020, 00:52:07
    #12
    Etkenblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözlük çerçeve hakkınız 3 yılda bir , cam paranız(emin değilim) 3 ayda bir. Bu sürelere uyduğunuz zaman ciddi bir kısmını ödüyor devlet. (tamamını diye biliyordum ama deği sanırım)
    -Her çerçeveyi devlet karşılamaz. Optiğe hangi çerçeveleri devlet karşılar diye sorabilirsiniz.
    -Gözlük camı için inceltme vs. devlet karşılamaz. Bir de sanırım belli bir numaranın üstünde fiyat farkı çıkabiliyor.

    Ben lens kullanıyorum, evde takmak için gözlük almıştım. Cam inceltme dahil toplam 100TL ödedim. 3.75 miyop + 1.5 astigmat.
    ilk defa ben alıcam ben gözlük ben ilk olduğum için sanırım avantajım var ? annem daha önce almıştı ama 3 yıldan fazla oldu onun da aynı avantajı olur mu
  • 13-09-2020, 13:28:28
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    devletin karşıladığı çerçeve ve camı takınca istemsiz badem bıyık bitiyor suratta hocam

    şaka bir yana o biçilen fiyat çerçeve ve camın özelliklerine göre çok değişiyor. 150 TL'ye de 3000 TL'ye de bulabilirsiniz.