• 12-09-2020, 21:12:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    TeamViever, AnyDesk ve Alpemix isimli uzaktan erişim proğramlarından hangisini kullanıyorsunuz.
    Özellikle hepsini de kullaıp birinde karar kılan kullanıcılar yorum yazabilir mi ?
  • 12-09-2020, 21:14:23
    #2
    hocam daha demin öğretmenime yardım etmek için bağlanayım dedim hepside çöp işimi gören sadece aeroadmin programı oldu
  • 12-09-2020, 21:15:14
    #3
    kesinlikle anydesk sorunsuz
  • 12-09-2020, 21:15:54
    #4
    we1
    #Digital Marketing | we1
    teamvieverde karar kıldım hocam
  • 12-09-2020, 21:15:59
    #5
    Ücretsiz ise Anydesk ama ücretli ise Teamviewer.
  • 12-09-2020, 21:16:25
    #6
    Anydesk
  • 12-09-2020, 21:21:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam daha demin öğretmenime yardım etmek için bağlanayım dedim hepside çöp işimi gören sadece aeroadmin programı oldu
    Katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim. Varolun.
  • 12-09-2020, 21:21:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    byberke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anydesk
    Katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim. Varolun.
  • 12-09-2020, 21:25:11
    #9
    Ücretsiz ve karşı pcden onaysız bağlanabileceğiniz program RemotePC öneriyorum. Teamviewer alternatifi 1pc üçretsiz ömür buyu.