• 12-09-2020, 20:09:32
    #10
    KVKK ya aykırı. Şikayet edin.
  • 12-09-2020, 20:10:30
    #11
    bu işi yapıyorum hocam yasal olarak hiç bir avukat bırak aileyi borçluyu dahi arıyamaz en iyi şikayet etceğin yer baro’dur.ama ne kadar hızlı sonuç alırsın çok geç
  • 12-09-2020, 20:11:39
    #12
    Üyeliği durduruldu
    devsergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işi yapıyorum hocam yasal olarak hiç bir avukat bırak aileyi borçluyu dahi arıyamaz en iyi şikayet etceğin yer baro’dur.ama ne kadar hızlı sonuç alırsın çok geç
    Peki baroya şikayet etsem şikayetim avukata anında ulaşır mı yani şikayet edildiğini bilir mi hemen
  • 12-09-2020, 20:13:15
    #13
    Üyeliği durduruldu
    nermin0607 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benımm de 1500 lira borç aynen bir skntı olmaz tek sıkıntı kredi notun düşer ve bankalar kredi kartı dahi vermez
    Miktar çok değil aslında ödeyecektim ama sinir oldum ailemi aramaya hakkı yok diye düşünüyorum . Oyüzden ödemeyecem gerekirse 2 katına çıksın ama ödemeyecem
  • 12-09-2020, 20:13:18
    #14
    Kimse borcunuz için sizden başkasını arayamaz diye biliyorum
  • 12-09-2020, 20:17:55
    #15
    Durum bi arkadaşımın başına geldi, Babasının borcu için arkadaşımı bankadan aradılar. Çok saçma bir durum.
  • 12-09-2020, 20:18:58
    #16
    ahmetakgun35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz araştırma yaptım bununla alakalı bir çok madde var hatta daha önce bu şekilde dava açan çok olmuş ve tamamı kazanmış avukatlar yüksek miktarda ceza almışlar.

    Asıl borç 700 küsür. Vekalet ücreti masraf vs 1502TL ödememi istiyorlar )
    Hocam hiçbir şekilde ödemeyin bir dönem benide rahatsız etmişti. Superonline firmasının avukatları benide rahatsız etmişlerdi. Uğraşmak istemediğim bir dönemdeydim saçma sapan ekstra para ödemiştim.

    Asıl olay onların bana borcu var, üstüne saçma sapan borç çıkarmışlar. O dönem keşke uğraşsaydım diyorum bide avukatları arayıp yok kazanamassınız biz kazanırız aynı durumda olanlarda kazandık diye baskı ve tehdit ederler. O dönem Turkcell firmasının nasıl bi firma olduğunu net şekilde anlamıştım. Üstüne abonelik iptali yapmayan bir firma 7. Faks çektim. İptal için en son tüketici hakem heyetinde iptal ettirdim. Aklınızda bulunsun. Uzak durulması gereken firmalar listesinde bana göre.

    Borcun olsa bile sorun yapma icra olayları hemen işlemez uzar uzar öyle hemen alamazlar. Bu mesajların kaydını tut. Sorun olursa karşı dava açarsın avukatlık bürosuna. O avukatlara istediği tutarı verirsen baştan kaybetmiş olursun. Ödeme o tutarı
  • 12-09-2020, 20:19:12
    #17
    https://www.kvkk.gov.tr/Icerik/5497/2019-166

    Yukarıdaki kurul kararında da yer verildiği gibi avukatın aile bireylerine mesaj atmasının veya aile bireylerini aramasının müeyyidesi idari para cezasıdır.
  • 12-09-2020, 20:26:47
    #18
    ahmetakgun35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki baroya şikayet etsem şikayetim avukata anında ulaşır mı yani şikayet edildiğini bilir mi hemen

    evet bilir hocam eğer tebliğat eline yeni ulaştığıysa itiraz etme süren var 7 gün içerisinde itiraz edersen yasal faiz açılır senide arıyamazlar