• 07-09-2020, 21:41:05
    #1
    Arkadaşlar merhaba trendyolda nasıl yorum yapılıyor o ürün satın alınması lazım yoksa başka türlü yapılıyor mu
  • 07-09-2020, 21:42:52
    #2
    İlla o ürünü satın almanız gerekiyor diye biliyorum.
  • 07-09-2020, 21:46:42
    #3
    Satın almanız gerekmiyor. Herkes yorum yapabilir ancak satın alanların yorumlarının yanında satın aldı gibi bir ibare yazar.
  • 07-09-2020, 21:47:21
    #4
    Arkadaşım yorum istedi ama yorum yapamıyorum
  • 07-09-2020, 21:48:00
    #5
    jokerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım yorum istedi ama yorum yapamıyorum
    Satın alın kargoyu arkadaşınıza geri gönderin o size parasını versin sizde ona yorum atın
  • 07-09-2020, 21:48:57
    #6
    Ben aldım zaten ürün- ama önceden almıştım
  • 07-09-2020, 21:50:41
    #7
    Atılıp atılmadığını bilmiyorum ancak eğer atılıyorsa yorum desteği sağlayabiliriz imzamdaki konuyu inceleyebilirsiniiz.
  • 07-09-2020, 21:55:11
    #8
    Satın almaya gerek yok satın alanların yanınında satın aldı diye ibare duruyor ama yorumları kendileri onaylıyorlar. İşlerine nasıl gelirse o yorumu onaylarlar.