Herkese Merhaba Arkadaşlar,

Payeer hesabımdan ziraat bankası veya papara hesabıma dolar çekmek istiyorum.

Bu işlem için kesinti durumunu göz önüne alarak hangi yolu uygulamam daha mantıklı olur ?