Ayın Enparalısı Hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ayın Enparalısı Hakkında
17
●
297
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ayın Enparalısı Hakkında
1
2
07-09-2020, 17:40:51
#1
BySocial
Merhabalar, daha öncelerde ayın enparalısı olunca ödül olarak 50 TL felan hediye veriyorlardı. Şuan böyle bir şey var mı bilgisi olanlar var mı acaba ?
07-09-2020, 17:42:10
#2
Floki
Ben her ay oluyorum hiç bir faydasını göremedim daha
07-09-2020, 17:42:48
#3
Bonarous
Bana hiç vermediler. Mevduatlara +%1 faiz veriyorlardı o da %0,50'ye düştü sanırım.
07-09-2020, 17:43:20
#4
ytibrahim
Enpara utanmazsa bizden para isteyecek
07-09-2020, 17:45:24
#5
FinansalOzgurluk
ne zaman veriyorlardı 50 lira biz nasıl kaçırdık tüh...
07-09-2020, 17:45:34
#6
Misafir
uzun süredir ayın enparalısı olmuyorum. önceden sıkıntı yoktu. değişiklik falan yaptılar galiba.
07-09-2020, 17:45:36
#7
DenqeSiz
Her ay enparalıyız ama daha bir şey görmedik yılda 200 tl verseler yine yeter
07-09-2020, 17:46:34
#8
BySocial
bahadirozgun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne zaman veriyorlardı 50 lira biz nasıl kaçırdık tüh...
Hocam valla oluyor 3 sene felan 😂
07-09-2020, 17:46:47
#9
rootbey
1 senedir full en iyi enparaliyiz vallaha hiç birşey görmedim .d
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler