• 07-09-2020, 17:40:51
    #1
    Merhabalar, daha öncelerde ayın enparalısı olunca ödül olarak 50 TL felan hediye veriyorlardı. Şuan böyle bir şey var mı bilgisi olanlar var mı acaba ?
  • 07-09-2020, 17:42:10
    #2
    Ben her ay oluyorum hiç bir faydasını göremedim daha
  • 07-09-2020, 17:42:48
    #3
    Bana hiç vermediler. Mevduatlara +%1 faiz veriyorlardı o da %0,50'ye düştü sanırım.
  • 07-09-2020, 17:43:20
    #4
    Enpara utanmazsa bizden para isteyecek
  • 07-09-2020, 17:45:24
    #5
    ne zaman veriyorlardı 50 lira biz nasıl kaçırdık tüh...
  • 07-09-2020, 17:45:34
    #6
    uzun süredir ayın enparalısı olmuyorum. önceden sıkıntı yoktu. değişiklik falan yaptılar galiba.
  • 07-09-2020, 17:45:36
    #7
    Her ay enparalıyız ama daha bir şey görmedik yılda 200 tl verseler yine yeter
  • 07-09-2020, 17:46:34
    #8
    bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne zaman veriyorlardı 50 lira biz nasıl kaçırdık tüh...
    Hocam valla oluyor 3 sene felan 😂
  • 07-09-2020, 17:46:47
    #9
    1 senedir full en iyi enparaliyiz vallaha hiç birşey görmedim .d