mlbdestek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Röportaj ve Telif Hakkı
14
●283
- 06-09-2020, 17:13:46fikri ve sinai mülkiyet hakları konusunda uzmanlaşmış bir avukat'a danışmalısınız.
- 06-09-2020, 17:17:56Tabiki roportaj konusunu genel anlamda söylüyorum soruyu sormadan önce ve sadece sizin için sorun teşkil etmeyecekse kanalkmda yayınlayabilir miyim diyprum ve kartımı da vermeyi şhmal etmiyorum herhangi bir sorunda bana ulaşabilirsiniz diyorum hepsi bu bugune kadar yayınlayanazsın diyen olmadı birde ben seçici davranıyorum her önğme gelenle yapmıyorumve sormuyorum.mlbdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2020, 17:35:55Öncelikle çok ekstrem düşünüyorsunuz, eğer bir kişi bir görüntüsünün yayınlanmasını istemiyorsa bunu bildirerek kaldırtabilir (bir suç unsuru yoksa). Bunlar insanların en doğal gizlilik haklarıdır. Bu önlemleri yüklediğiniz platform üzerinden almalısınız o da bir sözleşme olmadan zor.mlbdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2020, 17:38:38Kısacası görüntülü izin dışında imzalı onay şart diyorsunuz. Pekala, yanıtınız için teşekkür ederim.Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2020, 17:54:49Muvafakkatname almadan her türlü sorun olma ihtimali var. O an videoda izin verdim der ama sonra vazgeçtim veya bu youtube kanalında yayınlanmasını istemiyorum diyebilir. Sorun çıkartmak isterse yapabilir. Ama sesli izin almanın birçok yarari olacağından mutlaka almanda ve saklamanda fayda var
- 10-09-2020, 21:49:26
En garanti yol, Muvafakatname imzalatmaktır, bir dosya form yapıp isim soyisim - eposta veya telefon - imza kısmını boş bırakıp öncekileri de göstererek, yasal problemler yaşamamak adına izninizle yayınlamak istiyoruz dediğinizde kamera karşısına geçen insanlar yok imzalamam kardeşim demez diye tahmin ediyorum, derse de zaten sonradan da problem çıkarmaya meyilli kişidir, 5 çekim yapmaz 15 çekim yaparsınız ama işiniz garanti - kafanız rahat olur .
En garanti yol, Muvafakatname imzalatmaktır, bir dosya form yapıp isim soyisim - eposta veya telefon - imza kısmını boş bırakıp öncekileri de göstererek, yasal problemler yaşamamak adına izninizle yayınlamak istiyoruz dediğinizde kamera karşısına geçen insanlar yok imzalamam kardeşim demez diye tahmin ediyorum, derse de zaten sonradan da problem çıkarmaya meyilli kişidir, 5 çekim yapmaz 15 çekim yaparsınız ama işiniz garanti - kafanız rahat olur .