Samsung A51 cihazımı alalı ortalama 1 Ay oldu temiz kullandım darbe ezilme sıvı teması v.b şeyler olmadı.
Az önce ekranda tırnak kadar bir piksel şeklinde çizik farkettim. Lekedir dedim ovaladım ve çizik biraz büyüdü.
Garanti sizce ne yapar bu durumda ?
Yetkili servis virüsün yoğun olduğu bölgede götürmek pek istemiyorum ücret alırlar mı sizce