Bu Dosyaya Ne Oldu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Dosyaya Ne Oldu ?
0
●
81
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu Dosyaya Ne Oldu ?
02-09-2020, 17:35:55
#1
webisyo
Arkadaşlar aşağıdaki Excel dosyasını açtım birkaç işlem yapıp kaydedip kapattım. Sonra tekrar açınca aşağıdaki gibi geldi ? Problem nedir anlayan var mı ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler