
Sitemizi Mask yönetim yönetiyor fakat vaatlerinin hiçbirini yerine getirmiyorlar aylık 100₺ aidat veriyoruz gelecek ay 200₺ yapmayı planlıyorlar.
Sitesindeki vaatlerin birini bile yerine getirmez mi bir yönetim yahu? Karı koca 2 kişi aidat paraları ile düğün yaptılar. Apartmanlar ne siliniyor ne bahçeler sulanıyor. Bir amca var o vakit geçirmek için ilgilenmese bahçe ile amazon ormanlarına gibi olacağız. Ne ilaçlama yapılıyor ne bir şey. Kendi haline terk edilmiş gibi. Kapıda numaraları var arıyorum başkasına yönlendiriyorlar onu arıyorum biz bakmıyoruz diyorlar. Ne yapacağız, apartman ne siliniyor ne süpürülüyor. Allahtan nezih bir muhitte oturuyoruz yerlere apartmana izmarit atan ayılar yok apartmanımızda. Bu aldıkları para helal değil hiçbir şey yapmıyorlar. Bunları şikayet edebileceğimiz bir yer var mı? Hergün bir sürü kişi gidiyor yönetime şikayette bulunuyor siz görmüyorsunuz diyorlar bloğumu söyledim her şeyi söyledim biz siliyoruz diyorlar biz mi göremiyoruz bunu? Geçen günlerde dediler ki yarın sabahtan gözünüzün önünde sileceğiz dediler bende silin tabi ki bende yardım edeceğim sildiğinizi gördüğümde dedim. Sabah 5 te kalkıp mutfağa oturdum ne gelen var ne giden. Tüm gün nerdeyse onları takip ettim.
Özetle arkadaşlar ne yapabiliriz site sakinleri olarak hiçbir şey yaptıkları yok sadece para yiyiyorlar.