• 01-09-2020, 23:43:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu açtıktan sonra fark ettim forum yönetimi gibi olmuş

    Sitemizi Mask yönetim yönetiyor fakat vaatlerinin hiçbirini yerine getirmiyorlar aylık 100₺ aidat veriyoruz gelecek ay 200₺ yapmayı planlıyorlar.
    Sitesindeki vaatlerin birini bile yerine getirmez mi bir yönetim yahu? Karı koca 2 kişi aidat paraları ile düğün yaptılar. Apartmanlar ne siliniyor ne bahçeler sulanıyor. Bir amca var o vakit geçirmek için ilgilenmese bahçe ile amazon ormanlarına gibi olacağız. Ne ilaçlama yapılıyor ne bir şey. Kendi haline terk edilmiş gibi. Kapıda numaraları var arıyorum başkasına yönlendiriyorlar onu arıyorum biz bakmıyoruz diyorlar. Ne yapacağız, apartman ne siliniyor ne süpürülüyor. Allahtan nezih bir muhitte oturuyoruz yerlere apartmana izmarit atan ayılar yok apartmanımızda. Bu aldıkları para helal değil hiçbir şey yapmıyorlar. Bunları şikayet edebileceğimiz bir yer var mı? Hergün bir sürü kişi gidiyor yönetime şikayette bulunuyor siz görmüyorsunuz diyorlar bloğumu söyledim her şeyi söyledim biz siliyoruz diyorlar biz mi göremiyoruz bunu? Geçen günlerde dediler ki yarın sabahtan gözünüzün önünde sileceğiz dediler bende silin tabi ki bende yardım edeceğim sildiğinizi gördüğümde dedim. Sabah 5 te kalkıp mutfağa oturdum ne gelen var ne giden. Tüm gün nerdeyse onları takip ettim.

    Özetle arkadaşlar ne yapabiliriz site sakinleri olarak hiçbir şey yaptıkları yok sadece para yiyiyorlar.
  • 01-09-2020, 23:44:44
    #2
    Ulaşamıyorsanız parayı ödemeyin almaya geldiklerinde bulursunuz
  • 01-09-2020, 23:46:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulaşamıyorsanız parayı ödemeyin almaya geldiklerinde bulursunuz
    Ödemeyi onlara değil firmaya yapıyoruz. Eğer ödemezsek cezai yaptırımlar ile karşı karşıya kalınıyor
  • 01-09-2020, 23:49:23
    #4
    Denetmenler ve şahitler eşliğinde yöneticinin işini yapmadıgını belirleyip, karar defterinde şirketin feshini kara alınması lazım, ama defteri vermeyebilir, en güzeli başka bir yöneticiye gidip bu işi nasıl yapabileceginizi detaylıca ögrenin
  • 01-09-2020, 23:50:20
    #5
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulaşamıyorsanız parayı ödemeyin almaya geldiklerinde bulursunuz
    Parayı almaya icra memurları gelir, bu çok yanlış sakata gelirler sonra
  • 01-09-2020, 23:53:08
    #6
    Apartman yönetimini şirketlere vermek zarara neden olabiliyor. Çoğu olmayan şeylerin faturalarını çıkarıyor ve işini düzgün yapmıyorlar. Site olduğuna göre güvenlik kamerası da vardır diye düşünüyorum. Kameralar sizin için delil olacaktır şikayet ederken.
  • 01-09-2020, 23:53:47
    #7
    Şu insanlar gerçekten hayattan soğutuyor adamı
  • 01-09-2020, 23:54:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apartman yönetimini şirketlere vermek zarara neden olabiliyor. Çoğu olmayan şeylerin faturalarını çıkarıyor ve işini düzgün yapmıyorlar. Site olduğuna göre güvenlik kamerası da vardır diye düşünüyorum. Kameralar sizin için delil olacaktır şikayet ederken.
    Hayır kamera yok onay vermedi birkaç daire. Fikir bütünlüğü sağlanamadığı için ve yönetim arkasını aramadığı için maalesef
  • 01-09-2020, 23:56:24
    #9
    Veronica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır kamera yok onay vermedi birkaç daire. Fikir bütünlüğü sağlanamadığı için ve yönetim arkasını aramadığı için maalesef
    Evlerin içerisine takılmıyor sonuçta. Biz sıkıntılar yaşadığımız için asansöre bile taktırdık ki yasal çünkü.

    Edit: Aşağıya bir ara sigara izmariti atılıyordu. Yukarıdan aşağıyı gören kamera da takıldı.