• 28-08-2020, 00:15:08
    #1
    merhabalar cihazım air 2010 late kendi kendine lion yükledi el capitale çevireceğim usb ile ama bu hatayı alıyorum yardımcı olurmusunuz

    video
  • 28-08-2020, 00:30:03
    #2
    macOS kurtarmayı açmanızı ve cihazınızı internet üzerinden formatlamanızı öneririm. Olmadı İnternet recovery ile kesin çözüm bulabilirsiniz.

    Detaylı makale:
    https://support.apple.com/tr-tr/HT204904
  • 28-08-2020, 00:44:59
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    macOS kurtarmayı açmanızı ve cihazınızı internet üzerinden formatlamanızı öneririm. Olmadı İnternet recovery ile kesin çözüm bulabilirsiniz.

    Detaylı makale:
    https://support.apple.com/tr-tr/HT204904
    hocam zaten direk internet recovery yapıyor cihaz