• 26-08-2020, 23:48:40
    #1
    Merhabalar ben yeni mezunum ve kurumsal bir firmada 5 senedir çalışıyorum

    Fakat yeni bankacılık mezunu on lisans bu arada nasıl bir bankaya personel olabilirim bilgi ve yardımlarınızı rica ederim..
  • 26-08-2020, 23:51:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Segem alın oncelikle. Alabiliyorsaniz spk. Dil şartı arasalarda çok bakmıyorlar diye biliyorum. Birde ağzınız laf yapmalı. Satış önemli kriter.
  • 26-08-2020, 23:53:02
    #3
    nesmira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Segem alın oncelikle. Alabiliyorsaniz spk. Dil şartı arasalarda çok bakmıyorlar diye biliyorum. Birde ağzınız laf yapmalı. Satış önemli kriter.
    Spk sigorta için değil mi hocam?
  • 26-08-2020, 23:56:28
    #4
    Spk türev alıyorsanız önünüz çok açık olur.

    Edit: SPK devletin koyduğu bir şart. Bankadaki belli personellerin belli pozisyonlarında SPK'sı olmak zorunda.
  • 27-08-2020, 00:04:18
    #5
    Kurumsal Üye
    İlanları takip edip içeriden bir referans bulursanız bitirdiğiniz bölümün çok bir önemi yok açıkçası. Bankalar pandemi döneminde çok fazla alım yapmıyorlar bilginiz olsun.
  • 27-08-2020, 00:06:08
    #6
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlanları takip edip içeriden bir referans bulursanız bitirdiğiniz bölümün çok bir önemi yok açıkçası. Bankalar pandemi döneminde çok fazla alım yapmıyorlar bilginiz olsun.
    Teşekkürler
  • 27-08-2020, 00:16:44
    #7
    Sorumu mazur görün ama üniversitede hiç anlatmadılar mı hocam bunları ? Bankada veznedar mı olmak istiyorsunuz yolsa satış mı yoksa stratejik pozisyonda mı buna karar verin bence önce