Merhaba Windows 10 yanına Kubuntu kullanıyorum. Windows açtığımda Wifi bağlandığımda ardından Kubuntuya geçtiğimde wifi driveri kapalı olarak algılıyor ve etrafımdaki ağlar gözükmüyor. Bağlanamıyorum. Ardından kod yardımıyla terminal üzerinde Kubuntu wifisini açıyorum fakat windowsa geçtiğimde wifi tekrar bağlandığımda kubuntu tekrar deaktif kalıyor. Bunu nasıl düzeltebilirim?