r10 İmza boyutu 2MB mi oldu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 İmza boyutu 2MB mi oldu?
7
●
260
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
r10 İmza boyutu 2MB mi oldu?
22-08-2020, 14:20:52
#1
FiKRAL
TASARIM AJANSI
İmza yüklemeye çalıştım, Max 2MB diyo, geçici bi problemmi acaba güncellememi geldi
22-08-2020, 14:21:58
#2
phpxtr
2mb imza için çok büyük hocam, cdn sunucusunun diskinide düşünmek lazım
22-08-2020, 14:35:15
#3
Oyun_Bozan
1.99 u kabul etti
22-08-2020, 14:35:50
#4
FiKRAL
TASARIM AJANSI
Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.99 u kabul etti
Zar zor ayarladım kıl payı kurtardı
22-08-2020, 14:36:01
#5
vidtekno
2 MB için sıkıştırmayı deneyin.
22-08-2020, 14:42:25
#6
Akar
O ne yav 2mb falan
Mâşâallâh
22-08-2020, 14:52:32
#7
esrefyasa
şükür şükür bunu yüklemişim 8mb öhöm öhöm
22-08-2020, 15:13:53
#8
Axiacar
evet 2 mb malesef... bazen gaza gelip güzel tasarımlar yapıyorum elimde patlıyor boyuttan dolayı
fazla sıkıştırıncada pixellenme fps kaybı vs oluyor
Bir düzenleme isteyebiliriz bu konuda en azında 3 4 mb olacak şekilde
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler