arkadaşlar merhaba
açıköğretim'den iş imkanı bulabileceğimiz 4 yıllık bölüm önerebilecek varmı?
4 yıllık bölüm önerileri
3
●107
- 22-08-2020, 01:29:04kendimi geliştirmek de istiyorum zaten ama birçok iş sektörde diploma istiyor ve istediğim iş ile üniversite farkı olursa kötüUtkubicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bakayım ona ama iş bulunabilir mi? yararı olur mu? 4 yıl çöpe gitmesineslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle