• 22-08-2020, 01:12:57
    #1
    arkadaşlar merhaba

    açıköğretim'den iş imkanı bulabileceğimiz 4 yıllık bölüm önerebilecek varmı?
  • 22-08-2020, 01:21:43
    #2
    valla normal üni ler boş aöf'lerden nolsun hoacam, grafik gibi bir şey varsa seçip okuyabilirsin kendini geliştirirsen ekmek olur her zaman iyi yada kötü...
  • 22-08-2020, 01:23:46
    #3
    Yönetim bilişim sistemleri var AOF 4 yıllıkta elle tutulur.
  • 22-08-2020, 01:29:04
    #4
    Utkubicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla normal üni ler boş aöf'lerden nolsun hoacam, grafik gibi bir şey varsa seçip okuyabilirsin kendini geliştirirsen ekmek olur her zaman iyi yada kötü...
    kendimi geliştirmek de istiyorum zaten ama birçok iş sektörde diploma istiyor ve istediğim iş ile üniversite farkı olursa kötü

    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetim bilişim sistemleri var AOF 4 yıllıkta elle tutulur.
    bakayım ona ama iş bulunabilir mi? yararı olur mu? 4 yıl çöpe gitmesin