vodafonede çalışan arkadaş varmı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
vodafonede çalışan arkadaş varmı ?
0
●
77
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
vodafonede çalışan arkadaş varmı ?
19-08-2020, 17:11:06
#1
palabey34
merhaba vodafonede veya çağrı merkezinde calışan bir arkadaş varmı acaba bi sorum olucak kendisine tarife hakkında
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler