• 17-08-2020, 09:38:54
    #1
    Silver üyelik alacağım şuqn için ama ileride gold veya üstünü satın almak istediğimde aradaki farkı mı ödüyorum? Yoksa tam ücretini mi?

    Ben göremedim bu bilgiyi bilen arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.
  • 17-08-2020, 09:39:45
    #2
    Aradaki farkı ödeyerek yükseltmek yok hocam ben daha önce sormuştum.
  • 17-08-2020, 09:39:46
    #3
    galiba tam ücret ödüyorsunuz. @Coskun; daha doğru bilgi verir
  • 17-08-2020, 09:40:18
    #4
    @orhansinane; müsaadenizle ben de takipteyim konuyu.
  • 17-08-2020, 09:41:17
    #5
    Tam ücret ödüyorsunuz. Gold bittikten sonra silvera devam.
  • 17-08-2020, 09:41:59
    #6
    Tam ücret ödeniyor diğer silver boşa düşer birine hediye edebilirsin yada süresi işlemeye devam eder gold bitince silver olursun
  • 17-08-2020, 09:44:35
    #7
    Tam ücret ödersiniz. Silver üyelikten kalan süreyi üzerine ekliyorlar.
  • 17-08-2020, 09:51:23
    #8
    yani iki hakkınızda korunuyor. ama birinin bakiyesini kullanıp başka hesap alamıyorsunuz.
  • 17-08-2020, 09:57:34
    #9
    PayPal + Wise + Revolut
    aldıgınız paketler arasında cok fark yoksa zaman olarak aradakı farkı odeyebılırsınız ama paket suresı cok fazla olursa ustune paket yazılıyor yanı gold almış olsanız sılver sılınmıyor alttan sılverın ozellıklerınden de faydalanıyorsunuz