• 15-08-2020, 09:55:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    sabah sabah boş bir konuyla sizlerin zamanınızı alıyorumdur belki ama merak ediyordum çok gereksiz bir konu,iş fakat aklıma hep takıldı bu
    sevdiğim biri vardı bir zamanlar beraberdik çok güzel gidiyordu herşey, ama birdenbire bozuldu bitti aramızdaki herşey üstünden 9 ay sonra tekrar yazdım kendimi toparlayıp derin bi nefes aldım ayrılma sebebini söyledim
    sebebi şu kıskançmışım yok herşeyi sert halletmeye çalışıyorsun falan filan kıskançlık gayet normal birşey diye biliyorum çünki kendini o kadar çok sevdimki bir başka erkeğin yanında olmasını istemedim nerde hata yaptım burda bilmiyorum 2. si ise sert halletmişmişim işleri burda bahsettiği adanayı az çok biliyorsunuzdur küfür eder laf yapar kendini birşey zanneden tipler çok oluyor . ben sakin biriyimdir ama yeri geldiğindede ağırlığını koyan biriyim birkaç kişi oldu böyle aramıza girmeye çalışan kardeşim yapma etme uzak dur odur budur söylüyorum laf dinlemiyor kavga çıkardım 2 3 vurdum bitti daha yanaşmadı. bana bundan dolayı benden sogudunu ve herşeyi mafya gibi hallettiğimi söylüyor burda nerde hata yapıyorum çözemedim ve bunları ben daha yeni öğreniyorum çok garip adamlar söz dinledide benmi kavga ettim hadii bunlarıda geçtim kendisi bir başka biriyle olmuş aylarca çocuk bunun yanınagelenleri tehdit etmiş kavga çıkarmış ona gelince prens olmuş bi lafı yok
    size bunu anlatma sebebim şuki ben nerde hata yaptım ? anlayamadım onun yaptığıyla benim yaptıgımın farkı neki o prens ben mafya olduk çözemiyorum bu kızlar cidden çok garip
  • 15-08-2020, 09:58:09
    #2
    yallah ekşiye
  • 15-08-2020, 10:00:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bak bu güzeldi
  • 15-08-2020, 10:01:58
    #5
    Hyoudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabah sabah boş bir konuyla sizlerin zamanınızı alıyorumdur belki ama merak ediyordum çok gereksiz bir konu,iş fakat aklıma hep takıldı bu
    sevdiğim biri vardı bir zamanlar benimdi biz beraberdik çok güzel gidiyordu herşey, ama birdenbire bozuldu bitti aramızdaki herşey üstünden 9 ay sonra tekrar yazdım kendimi toparlayıp derin bi nefes aldım ayrılma sebebini söyledim
    sebebi şu kıskançmışım yok herşeyi sert halletmeye çalışıyorsun falan filan kıskançlık gayet normal birşey diye biliyorum çünki kendini o kadar çok sevdimki bir başka erkeğin yanında olmasını istemedim nerde hata yaptım burda bilmiyorum 2. si ise sert halletmişmişim işleri burda bahsettiği adanayı az çok biliyorsunuzdur küfür eder laf yapar kendini birşey zanneden tipler çok oluyor . ben sakin biriyimdir ama yeri geldiğindede ağırlığını koyan biriyim birkaç kişi oldu böyle aramıza girmeye çalışan kardeşim yapma etme uzak dur odur budur söylüyorum laf dinlemiyor kavga çıkardım 2 3 vurdum bitti daha yanaşmadı. bana bundan dolayı benden sogudunu ve herşeyi mafya gibi hallettiğimi söylüyor burda nerde hata yapıyorum çözemedim ve bunları ben daha yeni öğreniyorum çok garip adamlar söz dinledide benmi kavga ettim hadii bunlarıda geçtim kendisi bir başka biriyle olmuş aylarca çocuk bunun yanınagelenleri tehdit etmiş kavga çıkarmış ona gelince prens olmuş bi lafı yok
    size bunu anlatma sebebim şuki ben nerde hata yaptım ? anlayamadım onun yaptığıyla benim yaptıgımın farkı neki o prens ben mafya olduk çözemiyorum bu kızlar cidden çok garip

    ağır gelmişsiniz taşımayamamış sizi kimiside yumuşak erkek ister hiç bir şeyine karışmasın diye hocam

    bi video izleyin keyfiniz yerine gelsin idolüm memati


    https://www.youtube.com/watch?v=TbLjLyAEvRk
  • 15-08-2020, 10:02:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ayrılalı 3 sene oldu gittiği elemanın altında amg vardı. benle dalga geçiyordu. eleman şirketi batırmış ben de bu ay sonu evo9 almaya gidiyorum. inanın hayata. nasip kısmet denilen her şey olabiliyor.
  • 15-08-2020, 10:02:36
    #7
    Abi kadınları anlamak için kendini yorma, anlayamazsın, kadınların yanında haklı olmaya çalışma, olamazsın.

    Al sana kafanı takmamak için 2 doz Cem Yılmaz yazıyorum;

    https://www.youtube.com/watch?v=Kjvj3cy7hpA



    https://www.youtube.com/watch?v=81zxTuF3e7c
  • 15-08-2020, 10:04:18
    #8
    Hocam tam olarak şey kısmını çözemedim. Sen mi güven tayin edemedin de bu duruma gelmiş olay yoksa o mu tayin edemedi? Aşırı kıskançlık vb. durumlar genelde güvenmediğin veya karşılık bulamadığın durumlarda ortaya çıkar.

    İlaveten eğer sevgilin (adı üstünde sevgilin) başka erkek arkadaşlar edinip kafayı dağıtmaya gidiyorsa yahut eskisi gibi mesajlarına cevap verip, buluştuğunuzda seninle ilgilenmiyorsa, eskisi gibi gülmüyorsa ve yeni tanıştığı ya da daha önceki erkek arkadaşlarınla kendi ilişkinizi aratacak düzeylere varan samimiyetler kuruyorsa fazla kurcalamamak lazım. Bir sigara yakıp okkalı bir ayrılma senaryosu hazırlamazsan işin sonunda söyleyemediğin her şey içinde kalır.
  • 15-08-2020, 10:05:29
    #9
    Günümüzü şöyle özetleyebilirim Kısa ve öz : elektrik alınca ilişki başlar şartel atınca ilişki biter