Egzema (seboroik dermatit)
19
●423
- 14-08-2020, 22:36:33Üyeliği durdurulduKremde nane var mı hocam? Benimde egzama sorunum vardı, aile dostu bir eczacı abimiz kendisi krem hazırladı içinde nane vs. vardı baya yakıp rahatlatıyordu. Belki aynısıdır
- 14-08-2020, 22:43:33Beyaz krem gibi hocam icinde ne olduğu gözükmuyo 🙂BillCipher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 22:44:42Üyeliği durdurulduBenimki de beyazdı hocam ben gidip yakıyor abi ne var içinde diye sordum öyle öğrendimSosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2020, 22:45:53Dediginiz olabilirde olmaya bilirde krem bu ilac niyetine geçtiğini sanmiyorum her yerde egzama sabunlari el yapimi kremler satiyo sorun olsa onlarda olurdu tahminimce.Hadi onu gectim unluler bangir bangir reklam yapiyolar sacma sapan ilaclari caylari onlars bise olmuyo bize birsey yapar larsa yuh derimmetinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2020, 02:01:39İçeriğini öğrenebilir misiniz? Ona göre referans olabilirim.SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2020, 02:48:21İcerigini bidahaki gitmemde sorarim kortizon yok icindebondcemil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle