• 13-08-2020, 21:08:48
    #1
    Babam öğretmen edu mail nerden alıyor işime yarayabilir
  • 13-08-2020, 21:09:20
    #2
    Üniversiteler otomatik veriyor diye biliyorum.
  • 13-08-2020, 21:12:29
    #3
    Bağlı olduğu okul kendine ait öğrenci ve personele kendi sisteminden mail veriyor. Üniversitelerde böyle diğer okullardan bilgim yok.
  • 13-08-2020, 21:14:00
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim bildiğim sadece üniversite hocalarına okul tarafından veriliyor ama okul idaresine sormak lazım
  • 13-08-2020, 21:18:09
    #5
    Üniversite tarafından akademisyenlere ve öğrencilere otomatik olarak açılır. Web işleri için kullanırsanız babanızın başı büyük ihtimal belaya girer. Üniversite dışında en fazla refarans mektubu göndermek için filan kullanılmalı. Babanızın izniyle elbette.
  • 13-08-2020, 21:23:32
    #6
    Alamazsin hocam. Ben de ogretmenim. Sadece uni de hocalar alabiliyor.
  • 13-08-2020, 21:51:16
    #7
    üniversitelerde hocalar alıyor sadece suan için. meb sistemlerine idari girişlerde bile kullanıcı numarası ile giriş oluyor.