Anket sigara neden içiyorsunuz
Toplam Katılımcı Sayısı: 47
sigara neden içiyorsunuz
derdim var içiyorum
%34,04 (16 Oy)
zevkine havalı gözükmek için içiyorum
%21,28 (10 Oy)
alıştırdılar bir kere bırakamıyorum
%44,68 (21 Oy)
  • 13-08-2020, 09:20:07
    #19
    Bu şık yok o yuzden severek içiyorum birakmayida düşünmüyorum
  • 13-08-2020, 09:47:15
    #20
    Sigara içen birisi olarak ( günde 1,5 paket içiyorum ) kendim için konuşuyorum sigara içmek aptallıktır.
    Hem cebe, hem eve, hem sağlığa, hem çevreye ve çevredekilere zarar. ( Mümkün oldukca dışarıda yürürken vs. sigara içmem insanlar rahatsız olmasın diye. )
    Şu sıralar youtube da sigarayı neden içiyorsun videoları izliyorum bırakmak gerçekten psikolojik bir durum.
    En ufak bir stres ve sinirlenmede veya birşeyi düşünürken en iyi dostun sigara olmuştur, sana yardımcı olduğunu düşünerek yakarsın 1 tane.
    Bırakacağım inşallah.