• 12-08-2020, 19:09:38
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Her gün oynuyorum.
  • 12-08-2020, 19:13:30
    #20
    kendimi üzecek miktar hiçbir zaman oynamadım.. ancak çok kötü bir hastalık hırs yapanlar evini barkını kaybediyor. sözde ülkemizde kumar yasak ama resmi kumarcılık serbest
  • 12-08-2020, 19:24:17
    #21
    Şu açıdan bakın, bugün bir şirket kurmak isteseniz kar etmek, para kazanmak amacıyla kurarsınız. Kimse zarar etmek için şirket kurmaz. İddaa da işte bu amaçla yani kar etmek için kurulmuş bir şirket. Sadece oynadığında kaybetmenin stresini veya kazanmanın heyecanını yaşıyorsun. İşte o stresi ve heyecanı parayla satıyorlar sadece. Yoksa kazansan da o kazanç ya bir şekilde elinden gider ya da daha büyük kaybedip bir daha oynamamak için tövbe edersin. Bu sebeple eğlence amacıyla bile olsa hiç bulaşmayın. 3 liralık oynuyorum ben bişey olmaz demeyin. İnsan yeri gelir o 3 liraya muhtaç olur.
  • 13-08-2020, 02:40:00
    #22
    iddaa oynamiyorum ama "oynattirmak" isterdim çünkü ben hayatimda böyle easy para görmedim.
  • 13-08-2020, 03:03:46
    #23
    Bugün iyi kazandık çok şükür
  • 13-08-2020, 16:03:49
    #24
    Günde tek maç oynarım Atl Madrid turu geçer oynayın kazanın bugün
  • 13-08-2020, 16:07:41
    #25
    Oynadım her türlü zararlı çıkıyorsun üzerine haram işliyorsun her türlü zarardasın yani şükür bıraktım