Bulunduğum çevredeki sokak köpekleri ve kedilerini yaklaşık 5 aydır besliyorum. Ama bazı durumlarda normal bütçesi olmuyor insanın. E onlar da her akşam aynı yerde bekliyorlar, bugün mama yok diyemiyoruz

Daha uyguna nereden tedarik edebilirim. (Biraz zam gelmiş kazandığımın hepsi oraya gitti, uygunu bulmamız lazım.) Sevgiler.