15 yıllık bir binada oturuyorum. Sokağımızdaki diğer evlerin altyapısı 75mbps ama bizim binanın desteklediği max internet hızı 12mbps bu hız günümüzde pek yeterli değil ve bende daha hızlı bir internet istiyorum bu altapıyı yükseltmenin bir yolu varmı?
Yardım edenlere şimdiden teşekkürler