• 07-08-2020, 13:39:34
    #1
    Parti il ilçe başkanları maaş alıyor mu ? Mesela x partinin x ilinin x ilçesinin teşkilat başkanlığını yapan birisine parti tarafından maaş bağlanıyor mu ?
  • 07-08-2020, 13:40:44
    #2
    Maaştan fazlasını alıyordur
  • 07-08-2020, 13:40:48
    #3
    Almasa başkan olur mu oraya hocam
  • 07-08-2020, 13:41:20
    #4
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaştan fazlasını alıyordur
    orası kesin
  • 07-08-2020, 13:42:36
    #5
    Genellikle reklam amaçlı yapılıyor. Örneğin bir avukatı kimse tanımazken x parti ilçe başkanı bir avukatı herkes tanımaya başlıyor. Reklam > maaş.
  • 07-08-2020, 13:43:00
    #6
    kısa sürede çok parti kuruldu hocam valla bu alanda kariyer yapmak güzel olabilir
  • 07-08-2020, 13:46:32
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yok mu bizimde r10 partisi kurmamız, hazır önüne gelenin parti kurduğu bir dönemde iken. 😁
  • 07-08-2020, 14:38:59
    #8
    Teşkilatlar para almaz seçim süreci dışında yönetim kendi içerisinde döndürür parasal muhabbetleri.
  • 07-08-2020, 14:45:54
    #9
    Teşkilatlarda herhangi bir pozisyon için maaş vb. ödeme yoktur. Belediye meclis üyeliği vs. gibi bir göreve gelinirse yalnızca maaş söz konusu olabilir onun dışında gönüllülük esasına dayalıdır ve tabi bilinirliğe bağlı yan faydalar vardır.