• 06-08-2020, 10:04:28
    #1
    En para üzerinden 1gram aldım daha fazla alınır mı acaba 475 liraya geldi bu arada
  • 06-08-2020, 10:06:28
    #2
    aşırı şekilde arttı bende daha da artacağını düşünmüyorum bir müddet düşüşe geçecektir.
  • 06-08-2020, 10:08:41
    #3
    Bir hisse, döviz veya altın üçüncü kez tavan yapıyor ve artmaya devam ediyorsa satın almanın riski biraz daha fazladır. Daha önce 550₺ olmuş olsaydı alın derdim. Ama artık düşme ihtimalini %60 olarak görüyorum.
  • 06-08-2020, 10:08:55
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Amerıka seçimleri veya fed faiz artırımı gelene kadar altın 1 düşsede 2 geri artar. Ama tavsiyelerden ziyade kendi kararınızla hareket edin ytd.
  • 06-08-2020, 10:09:05
    #5
    TASARIM AJANSI
    ben aldım ama kuveyttürk daha uygun galiba
  • 06-08-2020, 10:13:43
    #6
    Altın kazandırmaya devam edecek ama korona aşı çalışmaları son bulmak üzere bu aşı bulunur ve işe yararsa altının hızla çakılacağını düşünüyorum. Tabii bu aşı yıl sonuna kadar belki tamamlanır o da kesin değil. Aşı bulunana kadar altına yatırıma devam.

    https://www.bloomberght.com/abd-huku...nlasma-2261570
  • 06-08-2020, 10:53:34
    #7
    Şimdi de alınır 1 yıl sonra da alınır çünkü sürekli artacaktır
  • 06-08-2020, 10:55:31
    #8
    Gün boyu değil saatlik olarak fiyatı artıyor
  • 06-08-2020, 11:02:23
    #9
    sabah 805 şimdi 812