• 04-08-2020, 13:58:00
    #1
    Merhabalar, elinde pepsi kodu olan var mı?
  • 04-08-2020, 13:59:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yemin ederim elimdeki kodlar için konu açmayayim biri konu açsa da versem diyordum pm atıyorum hocam 2 adet var elimde kaç lt olduğunu bilmiyorum bayadır duruyor
  • 04-08-2020, 14:01:00
    #3
    Clear Conscience. ツ
    Bende alabilirim konu sahibinin izni ile fazla ise
  • 04-08-2020, 14:01:20
    #4
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemin ederim elimdeki kodlar için konu açmayayim biri konu açsa da versem diyordum pm atıyorum hocam 2 adet var elimde kaç lt olduğunu bilmiyorum bayadır duruyor
    Eyvallah
  • 04-08-2020, 14:01:40
    #5
    akc68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende alabilirim konu sahibinin izni ile fazla ise
    Hayır izin vermiyorum
  • 04-08-2020, 14:03:18
    #6
    Clear Conscience. ツ
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır izin vermiyorum
    Hmm teşekkürler, ben konu sahibinin izni ile vazgeçtim
  • 04-08-2020, 14:04:54
    #7
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır izin vermiyorum
    hocam elimde 1tane veya 2 tane olması lazım dün gece içmiştim 0536 971 95 30 wpden yazın foto atayım
  • 04-08-2020, 14:08:01
    #8
    KadirKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam elimde 1tane veya 2 tane olması lazım dün gece içmiştim 0536 971 95 30 wpden yazın foto atayım
    Yazdım hocam Teşekkür ederim.